kérdések

Hogy kezdjem? Mikor mondjak igent arra, hogy...? Mit tegyek, ha gyanakszom? Illik-nem illik? Avagy a kapcsolat születésétől a mindörökkön örökké-ig, vagy a válásig?!

Friss topikok

Ajánló

Archívum

Ellenőrzés

2009.11.14. 10:29 | abea | Szólj hozzá!

Címkék: telefon kapcsolat kérdés párkapcsolat válasz ellenőrzés kémkedés megcslás

Telefon az asztalon, ő a fürdőben... még legalább 5 percig semmi nem fog történni, ha csak kioldom a billentyűzárat és megnézem, hogy ki volt az tegnapelőtt, amikor épp moziba mentünk. Annyira buzgón sms-ezett, hogy még a film alatt sem volt képes kikapcsolni a telefonját, csak lehallkította. Igaz, ő nem reagált, úgy tett, mintha mi sem történt volna, de én láttam, hogy legalább kétszer villogott a film alatt is ez a kis...

Nagy kérdés! Megnézni, vagy nem nézni? Belülről emészt ez a kérdés, hiszen hol a bizalom, ha csak hozzáérek, azt bizonyítom magamnak, hogy elvesztettem. De ha nem nézek, talán még hosszú hónapokig, évekig hülyét csinál belőlem az az ember, akit feltétel nélkül szerettem. Feltétel nélkül. Hát, igen. Egész addig, amíg nem kerülnek felszínre a feltételeim, hiszen mégiscsak vannak. Mert elvárom, hogy ne csaljon meg. Egyebek mellett ezt is, de a többiről majd később.

Feltettem a kérdést és sok mindenki szerint a válasz egyszerű: "kiábrándító az ilyesfajta ellenőrizgetés. Mintha egymás tulajdonai lennétek, megnézem az emailjeit myvipet telefont stb...Szerintem ez gáz."
Valaki más véleménye hasonlóan indul "egy kapcsolat a bizalmon és az őszinteségen alapul. ha már a gondolat is felmerül benned hogy belenézz a társad telefonjába akkor ott már nincs bizalom. az előző kapcsolatomban én is belenéztem a párom telefonjába , mert gyanakodtam (és be is igazolódott a gyanúm)" ... dehát ha beigazolódott, akkor lehet, hogy mégsem vagyok hülye, amikor gyanakszom... lehet, hogy "ott már nincs bizalom", dehát ha aztán beigazolódik a gyanúm, akkor az is beigazolódik, hogy már nem is volt helye a bizalomnak, hiszen kiszorította a megcsalás és hazudozás ténye.
Más is megteszi "akkor egyszer néztem bele mert gyanakodtam. Előtte rá is kérdeztem többször, persze mindig tagadott a telefonját pedig úgy féltette előlem mint még soha. Bizonytalanságban voltam, és az volt a legrosszabb. Miután belenéztem és bebizonyosodott, szakítottam. Hát ennyi. Nem kémkedek senki után, de azért, hogy léphessek meg kellett tennem."
Persze van, aki egyszerűen ennyivel lerendezi "haragudnék, ha nyomoznának utánam."

Személy szerint azt szűrtem le a válaszokból, hogy vagy az ő telefonjukat nézegeti valaki rendszeresen és ezért nem szeretik, vagy még valóban bíznak a párjukban és ebben a szerencsés helyzetben nem volt még szükségük rá, hogy ezen mélyen elgondolkozzanak. Akik már gyanakodtak valaha és rászánták magukat telefon nézegetésre, számítógép ellenőrzésre, általában beigazolódott a gyanújuk. Persze nem készítettem hivatalos statisztikát. Szép dolog a bizalom, ha viszont a bizalom megrendül, és egy kicsit mérlegre tesszük a dolgokat, akkor csúnyább dolognak bizonyul a megcsalás, mint az ellenőrzés. Ezesetben megtenném. Ha aztán kiderül, hogy nem volt okom rá, akkor csak örülnék neki, hogy kevésbé jók a megérzéseim, mint gondoltam! Nem lenne bűntudatom.

Természetesen senkit nem szeretnék arra buzdítani, hogy hagyja magán elhatalmasodni azt a bizonyos zöldszemű szörnyet, vagy paranoiás képzeteit erősítse. Mindenkinek magában kell eldöntenie, hogy a párkapcsolatában a mérlegen hogyan állnak egymással a bizalom és az etikai kérdések, hogy egymás szabadsága fontosabb-e vagy saját biztonságérzetünk megőrzése. Egy egyszerű megoldást azonban ajánlanék, mielőtt most ráugrasz a párod telefonjára. Várd meg, amíg kijön a fürdőből és kérdezd meg, kivel sms-ezett a moziban. Ha nincs titkolnivalója, magától megmutatja a telefont.

A bejegyzés trackback címe:

https://parkapcsolati.blog.hu/api/trackback/id/tr731524194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása