kérdések

Hogy kezdjem? Mikor mondjak igent arra, hogy...? Mit tegyek, ha gyanakszom? Illik-nem illik? Avagy a kapcsolat születésétől a mindörökkön örökké-ig, vagy a válásig?!

Friss topikok

Ajánló

Archívum

Miért az új?

2009.11.14. 09:50 | abea | Szólj hozzá!

Címkék: kapcsolat indulás kérdés új válasz

Ahogy az új kapcsolatoknak is, az új látásmódnak, új hírek megosztásának is eljön az ideje. Nagyon sok minden változott az életemben mostanában és  úgy döntöttem, ha már megállítani nem tudom az árt, hát sodródok vele. Hagyom, hogy elérjenek az új viharok első szellői és ha már így benne vagyok, talán én is kavarok néhányat.

Magamba nézve rá kellett jönnöm, hogy jelenleg a viharok belülről pusztítanak. Minden ártó szándék nélkül ki kell eresztenem, de ezt csak úgy tehetem meg, ha felteszem a kérdéseimet és megvárom, hogy megérkezzenek a válaszok. Viszont azt is godoltam, hogy ha már megvannak a válaszaim bizonyos kérdésekre és ha már kiengedem a vihart, akkor megtehetem azt, hogy a választ is kiengedem és ezzel talán más is könnyebben megoldhatja a saját kérdéseit. Miért ne? Hiszebn azzal, hogy leírom, nem veszítem el őket, csak megereősítem magamban és talán más számára is láthatóvá teszek olyan dolgokat, amit eddig nem vettek észre!

Indulás!

A bejegyzés trackback címe:

https://parkapcsolati.blog.hu/api/trackback/id/tr411524145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása